Az Esri Magyarország Kft. az Esri, valamint a Trimble és a Logic Instrument által nyújtott szoftver és hardvertámogatási szolgáltatásokat az alábbi módon biztosítja ügyfelei részére:

Az Esri Magyarország Kft. az Esri, a Trimble és Logic Instrument által nyújtott minimális (ált.1 év) követési időn belül biztosítja a szoftvereszközök frissítését, online műszaki támogatását (bővebb információ: support@esrihu.hu) és a hardvereszközök garanciális javítását, cseréjét (bővebb információ: mgis@esrihu.hu).

Fontos! Az Esri Magyarország Kft. kizárólag követésben vagy egyéb szerződéses viszonyban lévő ügyfelek részére biztosít az Esri szoftverekre vonatkozó műszaki támogatást.
 

  


A követésben vagy támogatási szerződésben nem lévő felhasználók a sales@esrihu.hu címen kaphatnak árajánlatot a követési idő meghosszabbításának díjáról és megrendelésének módjáról.

A támogatási szolgáltatásra vonatkozó további információ a cég központi elérhetőségein (tel: +36-1-428-8040, e-mail: esrihu@esrihu.hu) kérhető.